mandag den 10. oktober 2011

Yeayy mit andet indlæg! ... Eeeeehmmm...

Yes!

Yeayyy jeg har fundet et navn til min engelsk lærer! Jeg har vagt at kalde hede Antilope. (BIG smile)

Og som I nok har bemærket, så har jeg fundet et godt billede. Hehe.

Nåmen ja… Jeg fik lige lyst til at skrive lidt mere på bloggen, men ak, hvad skal jeg skrive…

Jeg kan sige at det har været en SUPER weekend!  Jeg har hygget mig rigtig meget med mine venner, og eftersom at en af lærerne på skolen, Dværghamster, havde fødselsdag, så fik vi alle mega lækker mad og den UBER bedste dessert! SMARTIES IS!!! (Tænder løber i vand hehe). Vi spillede også Bingo Banko og legede sanseleg. Det var ret sjovt, men jeg skulle vente i laaaaaaaaaang tid sammen med nogle venner, før det blev vores tur…

Men jaja det var rigtig hyggeligt. Desværre var det den sidste weekend i over tre uger at jeg skal være på efterskole, i weekenden altså, fordi næste weekend er det efterårsferie, og efter efterårsferien skal jeg hjem til noget familie og fejre min fars fødselsdag.

Jeg både glæder mig og glæder mig ikke til efterårsferien, fordi jeg kommer til at savne efterskolen FORFÆRDELIG meget! Men samtidig skal jeg se nogle af mine gamle veninder, og skal også ses med en veninde fra efterskolen på et eller andet tidspunk. Yeay!

Ej nogle af mine venner har lagt sig syge i dag. ØV! Men god bedring til jer! Håber I er friske i morgen! (Smile smile hehe).

Nåmen jeg har tænkt mig at tegne nogle tegninger og sætte dem ind på bloggen på et tidspunkt, men om det sker ved jeg ikke helt. Mwehe.

Over and out!
See you guys next time!

Quist.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar