søndag den 9. oktober 2011

Hello people!

Hvad skal jeg skrive?

Jeg kunne skrive om hvor fedt jeg syntes det er at gå på efterskole og om alle de nye vener jeg har fået, jeg kunne skrive om hvor meget jeg savner mine venner der hjem og min familie, eller om undervisningen her på skolen og om hvor godt jeg syntes om den niveauinddelte undervisning og hvor godt jeg syntes det virker.

Jeg ved det ikke?
Bla bla bla…? Jeg mælder pas.


Jeg kunne skrive om den musik jeg høre lige nu… ♫Crimson and clover, ba ba ba ba ba ba, over and over…♫

Eller om de mærkelig og sjove ord som min dansklære elsker, som fx dagens ord i dag: ”onomatopoietikon” som betyder lydord fx ba eller vov og spalt.  

Jeg kunne skrive om en helt normal dag på Høng efterskole… jo, det var måske ikke en dårlig ide.

06:40
Jeg vågner med et sæt og kaster mig efter min telefon og trykker på ”udsæt” og sov 10 minutter længere og der efter skynder mig ned i mit løbetøj og mine løbesko. Og suser ud af dør og ud i kulden, hvor vi står og er ved at omkomme af koldbrand, mens vi vender på der kommer en lærer og sender os af sted.

07:05
Mig og miss Guitarspiller løber af sted ude på ”The usual route”, det blæser for det meste voldsomt, men til sidst for vi kæmpede os igennem det sidste stykke af ruten, hvor vi altid slutter af med en kort spurt.

07:45
Er lige ankommet ved morgen maden, efter at have givet mig selv god tid til at gå i bad, tage tøj på og lægge makeup også finde ud af at jeg har fucking travlt.
Så jeg sidder til morgen med dryppende hår imens jeg sluger en skål A 38 med mysli op og en af de fantastiske morgenboller med smør på. 

08:20
Har lige været til morgen sang og er på vej til time.

14:40
Spiser eftermiddags forfriskning og skal sikkert snart se en film, i SB eller ned til Khalid, sammen med nogen af de andre.

17:30
Gøre rent med de to gutter, det er fucking kedeligt. Men det er hurtigt overstået også skal vi have MAD!

18:05
Har lige lavet mig en roastbeef mad og en leverpostejmad. Efter det drikker jeg en kop te også skal vi til lektiestilletime.

19:30
For det meste har jeg ikke nogen lektier for, så jeg strikker, ser en film, lægger neglelak eller læser i min bog. Jeg læser 1984. Jeg har læst i den i ca. 3 måneder og den er på 300 sider eller sådan noget hvilket jeg selv syntes er ret svagt læst.

22:45
Har lige slukket lystet og ligger med min IPod og høre Florence And The Machine eller et eller andet.

06:40    
Jeg vågner med et sæt, med min IPod stadigvæk i ørene og kaster mig efter min telefon og trykker på ”udsæt”.

// Bodil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar