søndag den 9. oktober 2011

Kontaktgruppe :D

Ting der får mig til at grine..

·         Når en fra kontaktgruppen siger noget sjovt – og en fra gruppen griner så sjovt!
·         Når Uffe og Conny har aftenvagt – need no explanation
·         Dem der skreg af Karins klip med spøgelset – eller fik et chok..
·         Min kontaktgruppe – dejlige, skøre (!), mennesker
·         Min kontaktlærer – for han er seriøst mærkelig og sjov nogle gange
·         Spontane, mærkelige udbrud
·         Valgfag/Linjefag – i dem jeg har, bliver der tit grinet
Min kontaktgruppe er nok dem jeg griner mest af. Måske ikke mens de ser det (ikke altid), men ellers så bare inde i mig selv. For det er virkelig en gruppe dejlige mennesker. Selvfølgelig er der tidspunkter, hvor jeg har lyst til at.. gøre knap så gode ting ved dem. Hvis nu de driller med den måde jeg spiser på eller hvis man nu liiiige ikke bryder sig om en bestemt madvare. Så kunne jeg da godt undvære kommentarer, som ”Ej” eller ”Du er ikke en ordentlig dansker!”.
Inden jeg startede på skolen, så var jeg nok lidt bange min kontaktgruppe. Jeg havde mødt min kontaktlærer til Kommende Elever Dag, men kontaktgruppen havde jeg ikke rigtig mødt. I hvert fald ikke dem alle sammen. En kunne jeg huske navnet på, som jeg her vil kalde.. ZEBRA! :D Og det var kun fordi personens navn var lidt halvspecielt.
Faktisk frygtede jeg de første to dage, at sidde og spise sammen med min kontaktgruppe til frokost og aften. For der var pinlig tavshed hele tiden ved bordet, undtagen når vores kontaktlærer snakkede til nogen af os.  Men heldigvis begyndte vi at snakke sammen efter et par dage – og væk var den pinlige tavshed. Hvilket egentlig var meget godt, for vores kontaktlærer spiser ikke særlig tit sammen med os. De burde spise med deres kontaktelever noget oftere.. det andet er for dårligt! xD Måske man burde foreslå dem, at de SKAL spise med deres kontaktelever 3 dage om ugen..?

Nå, men nu kan jeg faktisk helt vildt godt lide at sidde og spise sammen med de skøre kugler xD Selvom det nogle gange kan være temmelig pinligt, hvis de har grineflip og det liiiiige er der hvor der kommer beskeder.. Og så kan de selvfølgelig ikke lade være med at grine. Og når de ikke mobber en med ens.. madfobier. De er sjove, at sidde sammen med og det bliver lidt trist, at komme tilbage til HE efter efterårsferien. For der skal vi jo ikke sidde sammen med vores kontaktgrupper mere, når vi skal spise. Trist, når jeg lige have vænnet mig til dem xD
Men samtidig.. så tror jeg det bliver godt, at sidde med nogen andre mennesker end dem man lige er vant til at sidde sammen med. Og så kommer man måske også til at snakke med nogen, som man ikke snakkede med før. Eller måske ikke lige havde tænkt på, at snakke med.  Så selvom det bliver lidt trist ikke, at skulle sidde med min kontaktgruppe hverdag og spise, så glæder jeg mig alligevel til, at vi skal have nye pladser. Selvom jeg er lidt nervøs for hvem jeg så kommer til at sidde sammen med. For hvad nu hvis det er nogen, som man slet, slet ikke kan finde ud af at snakke med? Eller hvis der bliver akavet tavshed hver gang vi skal spise? Omg, det håber jeg virkelig, virkelig ikke sker. Jeg hader pinlig/akavet tavshed.
Damn, jeg sidder og kører mig selv helt op. Det bliver ikke slemt – det bliver godt. Jeg må gøre det til mit mantra. Så nu vil jeg sætte mig ned, krydse mine fingre og håbe på det bedste :D
//flotfyr32

Ingen kommentarer:

Send en kommentar