fredag den 7. oktober 2011

Hverdagen på høngefterskole.

kl. 6:35
OORRGGH.. det er tirsdag morgen. Jeg vil virkelig ikke op nu, jeg har virkelig brug for at sove 1-2 timer mere.
kl. 6:40
er stået op, og tager tøj på, (med lukkede øjne) lyset er blevet tændt, og mine øjne brænder.
6:43
nede og børste tænder (med lukkede øjne) er såååå træt.
6:50
gør mig klar til gåturen, om 10 min (med lukkede øjne)
6:58
står udenfor og fryser, og venter på der kommer en lære og tæller os (med lukkede øjne).
7:02
Er lige blevet sendt af sted, ud på den lange rute 1,7km! (med lukkede øjne).
7:12
Er stadig ude at gå, men er snart tilbage (med halv åbne øjne)
7:23
Er kommet tilbage, og sidder og spiser en skål kornflaks, snakker lidt med de andre, men de fleste er trætte på dette tidspunkt. Jeg ved bare at vi alle sammen sidder og tænker på matematiktimen, der venter om 1 time! (med halv åbne øjne)
7:45
Sidder på sengen, har lige snakkede med mor, hun lyder gladere end hun burde være, for at jeg ikke er hjemme. Med jeg ved hun savner mig, og jeg forstår hende.
7:53
Er gået over i foredragssalen, til morgensamling. Jeg kigger rundt, jeg tror der er 6-8 der sidder med hovedet i hænderne, og sover. 5-7 der ligger ind over boret, og sover. Resten kigger ud i luften eller skriver sms’er. (med halv åbne øjne)
8:04
En af lærerne har endnu en historie de synes vi skal vide, lytter efter med forstår intet. (med lukkede øjne)
8:19
OORRGGH.. Nu er det matematik. Jeg sidder i klasseværelset (med lukkede øjne) og høre musik.
Billie Jean is not my looover..
Nanana nanaaaaa…
Billie Jean is not my looover..
Naanana nanaaaa..
8:22
OORGGH.. Min lære kommer ind i klassen, vi starter altid matematiktimen med armbøjninger (jeg laver aldrig nogle, jeg vil ikke få de andre til at virke svage, lad dem bare tro at de er stærke)
8:34
”Vi” er gået i gang med blækrigning (med halv åbne øjne)
9:16
Pause. I 4 MINUTER?!
Og så skal vi have tysk.
9:19
Sidder i klasseværelse (med lukkede øjne) og høre musik.
Day tripper.. day, day tripper…
Uhuhu uuuhh..
Day tripper.. day, day tripper..
Uhuhuu uhuuhh..
Og så kommer læren.
Vi skal lære lidt om grammatik siger hun.
Men hvad hvis jeg kan mit tyske grammatik….
Der die das das
Die die der der
Des dem des dem
Du du di di da
Dik dik dims dims
Dyt bot dyt dyt bot
Dyyt dyyt dyyt booot ???

9:32
Okay det var ikke helt sådan det var, fandt jeg ud af..
Men grammatik er heller ikke min stærke side, men dem er der til gengæld mange af.

9:47
Hvornår er det timen slutter, først kl. 10:05
OORRGGHH…

9: 59
6 minutter.?!

10:06
Så fik jeg ”fri” i 25 minutter.
Går op på værelset, tænder computeren, og tjekker facebook..
Uuuhh…. 4 notifikationer…
1. Per Poulsen synes godt om dit billede
2. Per Poulsen, skrev en kommentar til din status.. >Ha Ha<
3. Per Poulsen synes godt om sin egen kommentar >Ha Ha<
4. Per Poulsen synes godt om din status >LAD MIG VÆRE PER POULSEN< 

10:17
Har jeg lige brugt det meste af min pause på, Per Poulsen.?!

10:28
Billede kunst, yees!

12:15
Står i kø til spisning..
Bøf med løj.?!

12:45
Tak for mad!?
2 timer og så har jeg fri…

13:02
Yeees, endelig har jeg fri. Så skal vi i super best!
- Cola
- Digestive
- Marsbar.

13: 53
Sidder på værelset med de andre, drikker noget te, snakker, og hygger.. FACEBOOK.

17:22
Dagen er alligevel gået hurtig (med åbne øjne)

17:3
Så der gøres rent?!

18:00
Står i kø til aftensmaden raster fra i går, eller rugbrød…

18:45
 lektie-stille-time, til kl. 19:30, og så skal der hygges med de andre!

22:17
Godnat!


//Panda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar