fredag den 7. oktober 2011

Blopper's Første Indlæg!

Aaaaaaargh!!!!!!!!

Hva' fanden sker der mand!!! En blok ja ja en fed idé, men hvorfor fandt jeg ikke på det? Jeg tror sgu jeg laver min egen!!!

Efterskole hvordan kan men beskrive det liv? Hmm lad mig gøre det sådan her: Lugtende, Beskidt, Sjovt, Underholdene, Hyggelig!(Smiler)

Jeg bor i et über niced alt for fedt super over mega kodylt hus, som bare sparker så meget røv!!!! Nemlig, jeg bor i E-huset.
Jeg har sgu også været så fandens heldig at få verdens sejeste roomie, Catwowan!!!

Jeg synes altså at vi laver mange sjove ting, når vi er sammen. Der er bare lidt rodet på øverste etage, så det kniber altså med at huske det hele, men vi hygger i hvert fald meget!

Det fede ved det her er at vi er så forskellige alle sammen. Der er så mange der har deres helt egen mega meget for syge stil! Det er sådan rigtig Buff agtigt(Sejt) at de tør at stå ved den de er.

Alle her er indstillet på at man ikke kan være 100% alene på noget tidspunkt, men man vender sig til. Jeg og mit ”Crew” har sgu haft mange sjove moments her, for eksempel en episode med et stoppet toilet og lidt afføring i toppen HAH! Det flød altså rundt i vandet HAH HAH!!! Bæ er et meget omtalt emne skønt det ikke er det mest ønskede taleemne.

Der er sket meget for mig og mit ”Crew”,i løbet af den ene måned vi har været her i. Hulk var for eksempel en dag i superbest og handlede meget stort ind. Da han så kom til kassen og skulle betale havde han ikke nok penge på kortet, han havde ellers glædet sig sådan til at fortærer alt hans ædelse. Han blev så flov, at han nu altid sikre sig at han har penge nok på kortet. Jeg bor på første salen i huset, sammen med en masse andre fantastisk dejlige skønne og elskelige mennesker. En af mine nære venner Wonder Woman har lidt problemer med at komme op af trapper! En dag da vi havde fået pause, skulle vi op og hente noget på mit værelse. Da Wonder Woman skulle op ad trappen havde hun problemer med at flytte sine lange storebæltsstolper så hun faldt, men prøv at forstil dig det, hun falder og ligger sig nærmest ned på trappetrinnene. Min roomie Catwoman og jeg har sgu også selv lavet mange random ting! For eksempel i den aller første uge af vores ophold her på skolen, faktisk dag nr. 2 fik vi en klage fordi vi larmede alt for meget! Vores lærer (MT) var meget rystet, over at vi havde fået en klage og ville nødig, være den der skulle give os en skideballe igen. En anden episode med Catwoman var en aften, hun kom ind på værelset og så meget forvirret ud! Det var lidt underlidt, jeg spurgte hende så om hvad det var galt. Så sagde hun ”Jeg tror lige jeg har set en myg der vinkede til mig, for første gang i mit liv”, hvorefter jeg spurgte om hun havde det helt godt og begyndte at grine. Men hun var dybt seriøs og fortalte at hun var kommet ud på toilettet, og så en myg på vægen der vinkede til hende med det ene ben. Hun fortalte at den var gået fuldstændig amok med benet. Da hun så havde gjort det man nu gør, når man er på toilet og var på vej ud vendte hun sig om for at se om myggen stadig vinkede til hende, men det gjorde den ikke.

Ja, jeg må sgu være ærlig og sige at man knytter nogle fede bånd til hinanden!

Et efterskole år er et mega kodylt super tricky über for sindsygt al for niced over mega meget røv lossende fedt år!!!!
JEG ELSKER AT GÅ PÅ HØNG!!!!!!!

Skrevet af: Blop!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar