fredag den 7. oktober 2011

Mit første "lortede" indslag

Høng efterskole er nok ikke ligefrem den mest charmerende skole, når man skal skide så skal man ikke bare skide nej så skal alle vide det, størrelse, form og lugt at skal med, selv pigerne stopper toilleterne herovre. Men der er dog også de lidt mere sarte der er sådan lidt ”aad”, når de høre om det eller lugter.. Jeg selv går på toilletet med en af mine venner herover når jeg skal skide, Så tar jeg guttermanden i hånden og så skal der presses.. Jeg ser lidt på lort som en slags skurk.. Den og menstrutation burde bare tage hinanden i hånden, og gå ud og erobre verden. Forestil dig at lort var kongen og menstrutation er dronningen af verden, du skulle leve efter nogle regler og rammer, som hr. og fru. Stinkdyr vælger.. Jeg tror hvis jeg nu var en lort og skulle styre en verden ville jeg gøre alt spisning ulovlig af alt der ligner alle former af lort.. Tilbage til emnet.. Trods alt er der mange underlige personer på denne efterskole bla. Mig selv.. men jeg har hørt om nogle pinlige ting der allerede er sket, fx. En pige råbte mens der var helt stille ”Fuck hvor min røv klør” jeg så også en anden pige skulle samle noget op for gulvet så lige da hun buggede sig ned slo hun hovedet direkte ned i en stol. En dreng hernede fra tog igår hjem fordi han skulle skide, og han blev derfor nødt til at gå fra dansk timen fordi det var så slemt. En pige eller en rimelig blank pige spurgte sin lære om han ikke kunne rykke timen lidt for hendes make up lå bare ikke ordenligt. Nogle skider på toillet men andre opføre sig også lidt som hunde. Igår var jeg ude og løbe med en ven men personen skulle simpelthen skide så meget, at han/hun blev nødt til at sætte sig iblandt en hel masse buske og side og skide, og jeg måtte endelig ikke kigge på ham/hende for så kunne personen jo ikke..  Jeg ved godt det er et rimelig random indslag men kunne simpelthen ikke komme i tanke om noget mere spændene end lort...
// Mr. Right

Ingen kommentarer:

Send en kommentar